Translate

2012年10月18日星期四

日本水族店分享介紹2012 (4)

最後一間要介紹的就係呢個旅程最想去既一間,心情係非常之興奮。因為呢間係自已之前喺網上睇過佢既Blog,發現好正,間店設計非常好,裝修亦好有自已風格,所以就算係好遠,都要求老婆要抽時間同我去一次。^ ^

水草工房fin

高砂市中島1-16-6MAP
【TEL】 079-443-9155 【定休日】 毎週木曜日(祝日は営業致します)



水草工房FIN 離大阪很遠,它近神户市,車程差不多兩個小時。當天天氣很差,一大早我同老婆就開車出發,原途一直落雨,但無妨我去既決心!

到達目的地了,前面就是。原來店就是位於民居內,如果唔係有GPS,真係未必搵到。店主要係由住屋所改建成,很有日本特色。

店外有店主自已設計既招牌,好有個人特色。正門並非門口,大大的落地玻璃只係裝飾,反而門口是從側面而入。門口旁邊放置了好多素材,林林種種,大大細細,非常之多。

哈哈!大大陳舊既八海石放喺門口前,你夠力就搬走啦。如果比著係香港,晨咁早已經冇左喇。^ ^
進入店後,店內比想像中細左小小,但裡面有好多野睇。首先,店內放左6個缸,門口前面就有一個6尺缸。店內貨品有好多,真係要花 D 時間逐件逐件睇,而且樣樣都好精緻。



門口旁邊放置了一個佗草擺設,感覺很自然。店既中心放左好多新產品,包括ADA 20周年記念工具,數量好齊全。另外,我更發現店主自已仿造左一個ADA Tower,它比ADA高身好多,當然喺細節上比ADA差左 D,但都好好睇。

 
收銀既位置有好多地方有好多貨品,有3支Solar I、 藥水、出入水等。相信存貨對老闆黎講唔係咩大問題。

收銀旁邊有另一間房,從玻璃窗望進入去見到一個打碟機 (老闆既另一嗜好係打碟? ^ ^),裡面有兩排書,旁邊放左幾排魚缸仔。

我最欣賞既係店主對所有店內既物件都好有心思。一張長椅、廁所內既動物擺設,仲有垃圾桶都係ADA既。哈哈!

後記:當日真係好好彩!由於當日下午日本打台風,好多地方都關門。如果我唔係朝早去,肯定模門丁。

總結:非常值得去既一間水族店,5個星!









沒有留言:

發佈留言

如要留言,請在發表留言的身份位置上點選: Anonymous